Celé naše testování na tomto okruhu jsme podřídily této situaci a úkol zněl jasně: testovat v klidu funkčnost Normy a sbíráme data, ale hlavně jsme se zaměřili na našeho jezdce.
Slovakia ring je trať hned několika výzev a vyhovuje jezdcům, kteří jak se říká po závodnicky mají koule. Tým našich mechaniků opět jak je zvykem mezi jednotlivými akcemi celé auto řádně zrevidoval a bezchybně připravil. Bohužel nás na chvíli zastavila takzvaná závada, která se nedala předpokládat a to to, že nám auto přestalo dobíjet, a tudíž ztrácelo po krátkém účinkování na trati výkon. Celý tým se v podstatě smířil s tím, že balíme a jedeme domů, s vidinou toho, že je potřeba investovat do materiálu a dílů, které musíme vozit s sebou, aby se tato situace neopakovala. Jenže to naši mechanici jen tak nenechali, alternátor rozebrali a zjistili ulomený uhlík (zřejmě pozůstatek loňské havárie). Vzhledem k tomu, že jsou to kluci, kteří si umí se vším poradit, tuto závadu vyřešili a my se mohli věnovat dalšímu testování. 
Jezdec každým odjetým okruhem získával větší a větší sebevědomí a postupně zrychloval, i když sám přiznal že to prostě v hlavě zůstává a bude to trvat. 
Na konci testu padlo jasné rozhodnutí, že to takhle nechat nemůžeme a hned za čtrnáct dní se na tento okruh vrátíme a budeme pokračovat v systematické práci celého týmu k vylepšení dosažených časů. 

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti