Upravit stránku

Technická závada a předčasný konec. M-System Racing měl na Slovensku smůlu

Čtvrtý podnik letošního ročníku Carbonia Cupu na Slovakiaringu měl pro stáj M-System Racing trpký konec. Vystoupení jejího jezdce Michala Paclíka totiž skončilo kvůli technickým problémům předčasně.

Ve středu 4. srpna pokračovala letošní sezona Carbonia Cupu. Na programu byl čtvrtý podnik sezony. Ten se konal na okruhu Slovakiaring a jeho součástí byly hned dva závody. V akci se znovu objevila i stáj M-System Racing, která opět nasadila do akce Michala Paclíka s vozem Norma M20FC. Tým měl na okruhu v obci Orechová Potôň na co navazovat. Při předchozím podniku v Mostě totiž Paclík dokázal zvítězit v hodnocení třídy C2. Slovenské vystoupení se ale u M-Systemu bohužel nezařadilo mezi ty nejšťastnější.

První nepříjemnosti přišly již ve třetím volném tréninku: „Placce, co jela před námi, praskl motor a vylétla ojnice. Kvůli tomu na trati vznikla olejová skvrna, na kterou jsem najel a vylétl do kačírku. Už při nájezdu jsem si všimnul bílého obláčku nad tratí, maršálové ale nic nemávali , vlajka byla zelená, tak jsme jeli plný plyn,“ popisuje Michal Paclík potíže, které ho postihly.

Po tomto incidentu se vůz zdál být v pořádku a Paclík byl schopen nastoupit do kvalifikace. V prvním závodě se ale na pilota M-Systemu nalepila smůla znovu. A tentokrát znamenala předčasný konec v podniku.

„Už v kvalifikaci auto zvláštně vibrovalo. Můj výlet do kačírku ve třetím tréninku nejspíše způsobil problém, díky kterému jsme nakonec z technických důvodů odstoupili ze závodu,“ dodal zklamaný Paclík.

Pozornost týmu M-System Racing a Michala Paclíka už nyní směruje k 20. září. V tento den je totiž na programu další, tentokrát již předposlední letošní podnik Carbonia Cupu. Jeho dějištěm bude německý okruh Lausitzring. M-System Racing a Paclík budou dělat vše pro to, aby si po smolném slovenském vystoupení spravili chuť.

Nahoru